Kdy mi přijde objednané zboží?
Zboží standardně expedujeme do 24 hodin a doručujeme do 1 až 5 dní od objednávky. O odeslání zásilky Vám přijde email a do 2 dnů Vám zásilka bude doručena. V případě, že Vám zboží není doručeno do 2 dnů od expedice, kontaktujte nás a my zjistíme kde nastal problém s doručením.
Kolik budu platit za poštovné?
- Zásilkovna doručení na vybrané místo Z-point - 79 Kč
- Kurýr doručení na adresu - 99 Kč
Platba za objednávku:
- platba při převzetí zboží (dobírka) - 39,00 Kč
- platba bankovním převodem předem - zdarma
Který zboží máte skladem?
Přímo na našem skladě je všechno zboží, které má v bližším popisu zobrazenou dostupnost: "skladem". Ostatní stavy oznamují dostupnost.
Jak mám postupovat při reklamací?
1. vyplňte reklamační formulář
2. zboží zašlete zabalený v obalu vyhovujícím přepravě spolu s popisem vady a dokladu o koupi na adresu prodávajícího: SHOP ZONE s.r.o., Masarykova 16, 08001 Prešov, Slovenská republika
3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, a telefonický kontakt
4. k reklamaci uvádějte ID Vaší objednávky
Jak mi bude zboží doručováno?
Objednané zboží doručuje výhradně Zásilkovna na pobočky nebo na adresu.
Jak zaplatím za zboží?
Za zboží zaplatíte přímo při přebírání kurýrovi nebo převodem na náš účet podle Vámi zvolené možnosti platby.
Kde si převezmu zboží?
Zboží si převezmete buď na zvolené adrese případně pokud se dohodnete s kurýrem jinak, je možné zásilku probrat i na jiném místě než adresa dodání.
Proč jste takoví levní?
Naše společnost je napojena přímo na výrobce prodávaných výrobků, proto víme nabídnout nejnižší ceny na trhu.
Nedaří se mi objednat přes Váš intenetový obchod, co mam dělat?
Obejdnávky zrealizujte emailem na info@danub.cz nebo telefonicky na +421 902 248 611.
Máte nějakou prodejnu kde bych si mohl vybrat z nabízeného zboží živě?
Kamennou prodejnu zatím nemáme, ale můžete nás po telefonické domluvě navštívit v našem skladu a ochotně Vám ukážeme nabízené zboží.